מה הייתם עושים במקומי?

התחתנתם באשליה שאהבה תבוא אחרי החתונה ושאף אחד גם ככה לא ירצה אתכם

תמונת פרופיל של Mish
פריקה · 23.06.2026, 11:18

אין לי כוח לכתוב

אין לי כוח לחשוב

אין לי כוח להציף

טוב נקסט

התחתנתי

אחלה בן אדם

יותר מאחלה, לא סתם

אבל אני לא אוהבת אותו בכלל

בהתחלה הייתי מסתכלת על תמונות שלו כדי לנסות להרגיש משהו

כלום

אני לא מתחברת

לא אוהבת

לא ששנאתי

השנאה באה אחר כך עם התסכול

עם המחויבות לנכוח בחיים שאני לא רוצה

עם הילדים המתוקים שמילאו את הבית, הדרישות הבלתי פוסקות מהחיים

וחוסר המילוי הפנימי

וההתרחקות מעצמי

והמחיקה של עצמי

והצורך האמיתי בזוגיות בריאה, עם נתינה אמיתית ולב שופע אהבה

רציתי להיות אישה

אני בזוגיות שהפכה אותי סוטה

והכרתי בן אדם

שאהבתי יותר מכולם

והרגשתי בכל ווריד

ולא הייתי מוכנה ללכת

לשבור את הלב של זה שהקריב יותר

האבא של הילדים שלי

והפחד מההו שהכרתי, רחוק מהשקפת עולמי, ואני זו שאהבתי אותו ולא בטוח שהוא אותי

אז מהי אהבה??

אני מאוד אוהבת אותי

אבל רציתי לאהוב גם את זה שלצידי





#בלבול