מה תפרקי?
אני מתעקשת
לא לעשות גזלייטינג לרגשות שלי
אני לא הוזה, די מחוברת
רק לפעמים מרוב צמא
לאשליה מתמכרת
אין אותו אין אותו אין!!
האם גרמתי לו להזיה אחרת?
בכל אופן, אסור לי לחשוב על זה
לפרק מה שפה ואחרים על הדרך?
בשביל מה?
החלטת שאת מפרקת, לא?
תהיי סגורה על עצמך גברת!
את כמו רכבת דוהרת
לטמיון