אבא.

תמונת פרופיל של Sapilon
פריקה · 24.06.2026, 23:12

אבא אני רוצה שתעזור לי.

אני רוצה להרגיש שלמה.

להרגיש טובה.

להרגיש טוב.


הכל מתפקשש לי, אני לא יודעת למה אתה עושה את זה, אבל אני יודעת שיש סיבה והכל יסתדר בסוף.

כי כזה אתה, חושב רק איך לעשות לי טוב.

תעזור לי להרגיש קרובה, ללכת בדרכך.

תן לי את הכוחות לעבור את התקופה הזאת ולחייך.

אני לא מכירה את עצמי ככה וזה קשה, קשה לעצמי להיות זרה ממני.


אבא אני צריכה חיבוק.

אני צריכה שתתפוס אותי כשאני נשברת.

אני צריכה להרגיש ולא רק לדעת שאתה תופס לי את היד כשהיד השניה שלך נלחמת עבורי את המלחמות ומפלס לי את הדרך.


אני אוהבת אותך.

תודה שאני מרגישה אליך מחוברת תמיד🫂

#וידויים#התמודדות#מונולוג